قیمت عمده کشمش تیزابی | شرکت واردات و صاردات آن در ایران

کشمش محصولی تولید شده از انگور خشک شده است؛ که خواص آنتی اکسیدانی بسیاری دارد. با توجه به نوع انگور و شرایط خشک کردن آن، در بازار به نام های مختلفی به فروش می رسد. این محصول مانند خشکبارهای دیگر در تمام فصل ها یافت می شود. کشمش تیزابی نمونه ای از کشمش است؛ که قیمت عمده کشمش تیزابی مناسب تر از خرده فروشی آن است. این محصول در ایران از ۲۰۰۰ سال قبل از میلاد تولید شده، و ایران جز کشورهایی است؛ که با تولید انبوه علاوه بر تامین نیاز داخل به صادرات هم مشغول است. مرکز تولید کشمش در شهرهایی است که تاکستان های زیاد دارند؛ و هر ساله برداشت انگور در آن ها زیاد است. این محصول به رنگ سبز تیره است و چون در محلول تیزاب به عمل می آید؛ به این نام معروف است. از مضرات کشمش تیزابی وجود همین ماده در تولید آن است.

قیمت عمده کشمش تیزابی | شرکت واردات و صاردات آن در ایران

قیمت عمده کشمش تیزابی

قیمت عمده کشمش تیزابی

بازار کشمش تیزابی به دلیل مزایایی که دارد بسیار پر رونق است. قیمت عمده این محصول بسیار مناسب است. گاهی در شرکت توزیع، کشمش تیزابی نصف قیمت به فروش می رسد. 

عمده فروش برای خرید عمده ابتدا به تاکستان و سپس به کارخانه تولیدی کشمش تیزابی می رود؛ تا بتواند محصولی که می خواهد را از نزدیک ببیند؛ و به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کند.  

وقتی محصول به صورت عمده و با قیمت ارزان خریداری شد، مسلما با قیمت مناسبتری هم به دست مصرف کننده می رسد و این خود بازدهی فروش را بالاتر می برد.

بعضی از مردم که در خانه مصرف بالایی دارند؛ خود به صورت مستقیم از تولیدی کشمش تیرابی محصول مورد نیازشان را خریداری می کنند؛ که این خرید یا به صورت انجام می گیرد یا به صورت غیرحضوری و از طریق فروشگاه های اینترنتی.

تولید کننده کشمش تیزابی استاندارد

تولید کننده کشمش تیزابی استاندارد

تولید کننده و تامین کننده کشمش تیزابی استاندارد تمام تلاش خود را می کند؛ تا با ارائه محصولی با کیفیت و استاندارد بازار فروش خود را رونق ببخشد.

برای اینکه این خشکبار تولید شده حالت طبیعی و استاندارد خود را حفظ کند؛ در روند خشک کردن از محلول تیزاب استفاده می شود، که محصول درشتی و نرمی خود را حفظ کرده و سریعتر به عمل می آید.

تمام مراحل تولید زیر نظر وزارت بهداشت است. و حتی روی بسته بندی کشمش تیزابی آرم بهداشت و علامت استاندارد مشخص است تا مصرف کننده با خیال آسوده از آن استفاده کند.

طبق استاندارد ملی ایران کشمش ها به سه دسته آفتابی، تیزابی و انگوری تقسیم می شوند؛ که این محصول منحصر به فرد در اثر خشک شدن خاصیت خود را از دست نمی دهد.

خرید ارزانترین کشمش تیزابی

خرید ارزانترین کشمش تیزابی

به دلیل خواص کشمش تیزابی مردم تمایل زیادی به خرید آن دارند؛ حتی اگر خرید ارزانترین کشمش تیزابی باشد. این ماده مغذی تقویت کننده بوده و انرژی زا است.

این محصول با توجه به کیفیت و نوع قیمت متفاوتی دارد؛ مثلا سفارش کشمش تیزابی درشت و بدون دانه قیمت بالاتری دارد. اما مدل ریزتر و دانه دار آن چون مشتری زیادی ندارد با قیمت کمتر به بازار عرضه می شود؛ تا روی دست فروشنده نماند و خراب شود.

برخی از مشتریان بودجه خرید محصول با قیمت بالا را ندارند؛ برای همین از نماینده فروش کشمش که محصول خود را تخفیف زده باشد و با قیمت پایین عرضه می کند؛ خریداری می کنند.

امروزه خرید ارزان ترین کشمش از طریق سایت های فروشگاهی آنلاین و همچنین برقراری ارتباط مستقیم با کارخانه های تولیدی امکان پذیر است؛ که بهترین و آسانترین راه برای مشتری است‌.

پخش عمده کشمش تیزابی

پخش عمده کشمش تیزابیبرخی از مراکز با پخش کشمش تیزابی به صورت عمده و زیر قیمت بازار می توانند؛ مشتریان زیادی را به خود جذب کنند. گاهی پخش به صورت مستقیم و از کارخانه انجام می شود.

پخش این محصولات به دوصورت فله و کارتنی انجام می شود؛ که خریدار به هر صورت که مایل باشد خرید خود را انجام می دهد و با گرفتن نمونه و دادن سفارش کشمش مورد نظر خود را تهیه می کند.

از مهمترین مزایا کشمش تیزابی ضد سرطان بودن و درمان پوکی استخوان است؛ که باعث شده مردم آن را جز وعده غذایی خود قرار دهند، و همین امر تولید و پخش این محصول را پر رونق تر کرده است.

بالا بودن فروش این محصول بیشتر به دلیل پرطرفدار بودن آن است؛ و اینکه در انواع مختلف تولید می شود که مناسب با ذائقه همه است و در کنار این شاخصه ها بسته بندی زیبا و شکیل دارد که خود تبلیغی برای محصول به حساب می آید. 

کیفیت بالای کشمش تیزایی به چه عواملی بستگی دارد؟

کیفیت بالای کشمش تیزایی به چه عواملی بستگی دارد؟کیفیت بالای کشمش تیزابی به عوامل مختلفی بستگی دارد. تولید این محصول در ایران به دو روش سنتی و صنعتی انجام می شود؛ که تولید انبوه آن هم مصرف داخلی دارد و هم جنبه صادراتی پیدا کرده.

در تهیه کشمش هر چقدر محصول بی دانه و نرم و گوشتی باشد، کشمش تولید شده کیفیت بهتر و مرغوبتری دارد. متقابلا قیمت کشمش با کیفیت در بازار بالاتر خواهد بود.

مهمترین شاخصه هایی که قبل از برداشت و بعد از برداشت بر کیفیت کشمش تیزابی تاثیر می گذارد؛ و آن را از محصولات دیگر متمایز می کند عبارتند از:

  • نحوه تبدیل کردن انگور به کشمش
  • میزان مواد مضر باقیمانده از آن
  • رنگ و اندازه
  • طعم و قند و شیرینی 
  • پاکی و تمیزی و لطافت محصولات

سفارش عمده کشمش تیزابی

سفارش عمده کشمش تیزابیکارخانه با پذیرفتن سفارش عمده کشمش تیزابی تولیدات خود را بیشتر می کند. جاهایی که مصرف بیشتر دارند؛ با سفارش به صورت عمده نیاز خود را تامین می کنند.

گاهی فروشگاه معتبر کشمش می تواند واسطه ای باشد؛ تا خشکبار به دست مصرف کننده ای که در نقاط دوردست زندگی می کند هم برسد.

سفارش این محصول به صورت عمده و با دو روش فله ای و کارتنی انجام می شود؛ که با کارتن حمل آن راحتتر می شود. مشتری هر جور که مایل باشد می تواند سفارش خود را از خریدار تحویل بگیرد.

کشمش محصولی با ارزش غذایی و داروی بالاست و تولید آن بسیار سودآور است؛ برای همین ایران که شرایط طبیعی و آب و هوایی مناسب برای تولید این محصول دارد تلاش می کند تا خود را در بازار رقابتی قرار دهد.

فروشنده بهترین کشمش تیزابی

فروشنده بهترین کشمش تیزابیمشتری همیشه به دنبال کشمش با کیفیت و مرغوب است که عطر و طعم خوبی داشته باشد؛ برای همین فروشنده بهترین کشمش تیزابی می تواند، بهترین گزینه برای این خریداران باشد تا خشکبار خوب به دستشان برساند. 

همیشه فروش بیشتر و کسب و کار پر رونق تر از آن فروشنده ای است که، جنس خوب و مرغوب با قیمت مناسب به مشتری عرضه می کند؛ که در مرکز خرید کشمش تیزابی از این فروشنده ها بسیار است.

در همه جای ایران تولید خشکبار رونق گرفته است و فروشندگان زیادی مشغول فعالیت هستند؛ و با فروش بهترین محصول، خود را در بازار رقابتی با دیگران قرار می دهند. 

کشمش تیزابی که با کیفیت عالی تولید می شود؛ علاوه بر تامین نیاز مصرف کنندگان داخلی می تواند به بازار صادرات هم رونق ببخشد و باعث ارزآوری بشود.

ارزان ترین کشمش تیزابی در بازار

ارزان ترین کشمش تیزابی در بازارکیفیت ارزان ترین کشمش تیزابی در بازار پایین تر است و این نوع ریزتر هستند؛ و خرید آنها به دو صورت حضوری و غیر حضوری انجام می شود. که فروشگاه های اینترنتی بصورت غیر حضوری فعالیت می کنند.

اگر مشتری محصول مورد نیاز خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه بخرد می تواند قیمت پایینی را بابت آن پرداخت کند؛ البته در صورتی که خرید در حجم بالایی باشد.

گاهی نماینده فروش کشمش تیزابی برای اینکه فروش خود را بیشتر کند؛ اجناس خود را تخفیف می زند و فروش فوق العاده می گذارد، تا هم خشکبارش به فروش برود و هم مشتری ها را جذب کند.

کشمش درجه ۳ یا همان کشمش ضایعاتی بدلیلی قیمت و کیفیت پایینی که دارد ارزانترین محصول به حساب می آید؛ و مشتری های زیادی دارد.

بهترین مارک کشمش تیزابی

بهترین مارک کشمش تیزابیدر کشور برندهای زیادی در تولید کشمش وجود دارد که هر کدام مشتریان دائم خود را دارند. بهترین مارک کشمش تیزابی کیفیت درجه یک دارد؛ که جنبه صادراتی هم دارد.

کارخانه ای که تولیداتش جز برندها قرار می گیرد مسلما محصولی با طعم و بوی خوب دارد؛ که رنگ سبز و بی دانه بودن مزیت اصلی آنها است. این عوامل باعث شهرت خشکبار آن می شود.

نمایندگی پخش کشمش سعی می کند با ارائه بهترین مارک به مشتری رضایت او را جلب کند؛ و بازار فروش خود را گسترش دهد چون مردم همیشه به دنبال برند خوب هستند. 

اسامی زیادی را می توان به عنوان بهترین برند از آنها نام برد؛ اما بعضی تمایز بیشتری نسبت به بقیه دارند که در جز اولین صادر کنندگان این محصول هم به شمار می آیند.

نمایندگی فروش کشمش تیزابی

نمایندگی فروش کشمش تیزابیاز نمایندگی فروش کشمش تیزابی می توان بهترین محصول را خریداری کرد. این مراکز فروش واسطه ای بین تولید کننده و مصرف کننده هستند که به راحتی محصولات را به دست مشتری می رسانند.

کارخانه برای اینکه بتواند کشمش تازه و موغوب تولید شده را به دست مشتری برساند؛ آن را به صورت عمده و با قیمت مناسب در اختیار نمایندگان و مراکز فروش قرار می دهد.

نمایندگان علاوه بر فروش حضوری برای تبلیغات و فروش بیشتر، سایت های فروشگاهی را راه اندازی می کنند؛ تا مشتری بتواند تنوع محصولات را ببیند و به راحتی خرید خود را انجام دهد.

این نمایندگان کار فروش را در تمام شهرهای ایران گسترش داده اند؛ و تلاش می کنند تا بتوانند محصولی متناسب با نیازهای روزانه به مشتری عرضه کنند.

تامین کننده کشمش تیزابی

تامین کننده کشمش تیزابیتولید کننده در واقع تامین کننده کشمش تیزابی مصرف کننده است؛ و هرچه مصرف این محصول بیشتر می شود؛ آنها تولیدات را بیشتر می کنند. گاهی کار تامین کننده سخت می شود و او مجبور است؛ غیر از فصل و زمان محصول را به مشتری عرضه کند.

کشور ایران به دلیل وجود تاکستان های زیاد و برداشت زیاد انگور،  کارخانه های تولید کشمش زیادی در آن مشغول به کار هستند؛ که علاوه بر تامین نیاز داخلی مازاد آن صادر می شود. 

امروزه مصرف این ماده غنی و مقوی در سفره های مردم تولید و فروش آن را بیشتر کرده است؛ و همه تلاش می کنند تا این نیاز خود را تامین کنند.

اگر تولید در کشور بالا باشد و تولید کننده بتواند نیاز مصرف کننده را تامین کند و مطابق میل او و در تنوع بالا تولید کند؛ دیگر نیازی به واردات آن به کشور نیست. 

لیست قیمت روز کشمش تیزابی

لیست قیمت روز کشمش تیزابیاز کارخانه های تولید کننده می توان لیست قیمت روز کشمش تیزابی را تهیه کرد؛ که قیمت این خشکبار با نوسانات تغییر می کند. اگر تقاضای محصول زیاد باشد اما تولیدات کم نرخ خشکبار بالاتر می رود. محصول درجه یک قیمت بالاتری دارد.

این محصول در همه نمایندگی ها و مراکز فروش نرخ یکسانی ندارد؛ و هرکس مطابق محصولی که عرضه می کند، آن را قیمت گذاری می کند. اگر فروش به صورت عمده انجام شود قیمت کمتری را بابت آن پرداخت می کند.

در شهرهایی که تولید کشمش تیزانی بیشتر است؛ این محصول با قیمت پایین تری به مشتری عرضه می شود. واسطه ها با بالا بردن قیمت تاثیر زیادی بر تغییر نرخ این محصول دارند. عوامل دیگری که بر قیمت خشکبار از جمله کشمش تاثیر می گذارند عبارتند از:

  • نوع
  • کیفیت کشمش
  • میزان تولید سالانه
  • نوسانات بازار جهانی 
  • میزان تقاضای کشمش از نظر زمان

خریدار انواع کشمش تیزابی

خریدار انواع کشمش تیزابیکشمش تیزابی در انواع مختلف تولید می شود؛ که بی دانه و با دانه بودن از مهمترین ویژگی آن است. این محصول از نظر کیفیت به درجه ۱ و ۲ و ۳ طبقه بندی می شود؛ که درجه یک بهترین نوع آن است.

خریدار همیشه سعی می کند تا کشمشی را خریداری کند که مضراتی برای سلامتی او نداشته باشد؛ چون کشمش تیزابی به وسیله محلولی به عنوان تیزاب خشک می شود، ضررهایی دارد. 

گاهی برخی از مراکز فروش کشمش مورد نیاز خریدار را ندارد و او مجبور است خود به صورت مستقیم از کارخانه خرید را انجام بدهد. مزیتی که این کار دارد این است که محصول با قیمت پایین عرضه می شود.

همیشه در کنار کیفیت، قیمت مناسب نیز اولویت اصلی مشتری است و او می گردد تا خشکباری با قیمت ارزان خریداری کند.

شرکت واردات و صاردات انواع کشمش در کشور

شرکت واردات و صاردات انواع کشمش در کشور کشمش یکی از محصولات ارز آور در بخش کشاورزی در توسعه صادرات غیر نفتی محسوب می شود. برای همین کشورهای تولید کننده تلاش می کنند؛ تا خود را در بازار رقابتی جهانی قرار دهند.

کشاورزان در تلاش هستند تا با تولیدات بیشتر و فراهم کردن زمینه صادرات اقتصاد کشور را از تک محصولی به سمت صادرات غیر نفتی سوق دهند.

این محصول در بازار جهانی جایگاه خوبی دارد. در حال حاضر ایران نیز یکی از بزرگترین تولید کننده های کشمش در جهان است که ترکیه و یونان هم با آن رقابت می کنند.

ایران از نظر تنوع در تولید کشمش رتبه نخست در جهان را دارد. کشور استرالیا این محصول را از ایران وارد می کند؛ و با بسته بندی جدید به کشورهای دیگر صادر می کند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما