خرید قیسی زرد آلو درجه یک | تولید و عرضه آن به قیمت عمده

خرید قیسی زرد آلو درجه یک از فروشگاه های عرضه کننده خشکبار به شکل فله یا بسته بندی شده میسر است. انواع قیسی در مجموعه فروش این مراکز مانند قیسی آلو، قیسی هلو، قیسی آلبالو وجود دارد که هر کدام طعم خاص خود را دارند و البته از جهت قیمت نیز متفاوت می باشند. قیسی به زرد آلوی خشک شده اطلاق می شود که از نظر تغذیه ای خواص زیادی دارد. این محصول به خانواده گل سرخیان تعلق دارد و درمان بسیاری مناسبی برای برخی ناراحتی های بدن انسان به شمار می رود. نحوه تولید قیسی زرد آلو به دو روش سنتی و صنعتی صورت می گیرد که هر نوع آن مستلزم به کار گیری روش های خاص خود است. شیوه اول بسیار آسان تر است و فقط به فضای خاص پهن کردن زرد آلو نیازمند است. اما روش دوم نیازمند استفاده از ماشین آلات مختلفی است که ممکن است به صورت اتومات یا نیمه اتومات به فعالیت مشغول باشند. این روش نیز مستلزم در اختیار داشتن کارگاه یا کارخانه تولیدی می باشد.

خرید قیسی زرد آلو درجه یک | تولید و عرضه آن به قیمت عمده

خرید قیسی زرد آلو درجه یک

خرید قیسی زرد آلو درجه یک

خرید قیسی زردآلو به طرق متنوعی صورت می گیرد. نوع درجه یک این محصول بسیار با کیفیت بوده و از نظر شکل طاهری نیز به خوبی قابل تشخیص است. 
خرید عمده قیسی یکی از راه های تامین آن برای توزیع و فروش به فروشگاه های خشکبار و عرضه کنندگان مواد غذایی می باشد. لیست قیمت روز قیسی زرد آلو به صورت عمده فروشی از طریق ارتباط با فعالین این حرفه قابل دریافت است. خرید اینترنتی نیز از مرکز خرید قیسی زرد آلو از دیگر روش های تهیه این کالاست. در خرید اینترنتی و آنلاین مهمترین نکته، خرید از سایت های معتبر می باشد. 
با جستجو در سایت های معتبر امکان هر نوع خرید و هر حجم مورد نظر از قیسی وجود دارد. دو نوع روش عرضه یعنی قیسی فله ای یا قیسی به صورت بسته بندی برای فروش به کار گرفته می شود. کاربران سایت که قصد خرید این کالا را دارند می توانند مقدار مورد نظر خود را ثبت نموده و در مکان مورد نظر دریافت دارند. تحویل اکسپرس و فوری یکی از مهمترین اهداف فروشندگان آنلاین این خشکبار می باشد.

قیمت روز قیسی

قیمت روز قیسی

یکی از راه های دریافت قیمت قیسی مراجعه به بازار قیسی و خشکبار می باشد. قیمت روز بستگی به کیفیت محصول و فرایند تهیه و تولید قیسی بستگی دارد.
جدید ترین قیسی زرد آلو در فصل برداشت زرد آلو از باغ های کشاورزی تهیه می شود و این زمان لبهترین زمان برای تهیه قیسی تازه است. در همین زمان نیز قیمت روز با نرخ مصوب اعلام شده هماهنگ شده و به خریداران اعلام می شود.
کیفیت قیسی، تازگی، میزان عرضه و تقاضا و مقدار و حجم خرید از مهمترین فاکتور های تعیین کننده قیمت روز این اجناس می باشند.
این محصول یکی از پر طرفدارترین انواع قیسی در بین خانواده ها می باشد و از آن به عنوان مخلوط شده یا به صورت تنهایی در میان وعده ها استفاده می شود. علت این امر بهره مندی از خواص قیسی است که تهیه و سفارش قیسی زرد آلو را افزایش داده است.

بزرگترین تولید کننده قیسی زرد آلو در کشور

بزرگترین تولید کننده قیسی زرد آلو  در کشور

ایران از جهت سطح کشت و تولید زرد آلو درجهان مقام دوم را بعد از ازبکستان دارد. بنابراین بزرگترین تولید کنندگان قیسی در کشور تامین کننده نیاز بازار های داخلی و خارجی به این محصول می باشند.
تولید و عرضه قیسی زرد آلو با استفاده از روش های نوین مهندسی کشاورزی صورت گرفته و همگام با تغییرات تکنولوژی می باشد.
نکته قابل ذکر در این زمینه تولید بهداشتی قیسی است که از اهمیت خاصی برخوردار است. طبق آمار های موجود بیشترین تولید کنندگان این خشکبار در استان آذربایجان غربی متمرکز شده اند و هر ساله بخش اعظمی از زردآلو در این ناحیه از کشور برداشت می شود.
ارقام متنوعی از قیسی وجود دارد که با توجه به نوع زرد آلوی آن تغییر می کند. این ارقام از نمونه های تجاری هستند و شامل آیباتان، جهانگیری، بسطامی و چندین نمونه دیگر می شوند.

مرکز فروش بهترین قیسی در تهران

مرکز فروش بهترین قیسی در تهرانبهترین انواع قیسی از بهترین زرد آلو تهیه شده و در مراکز فروش مواد غذایی و خشکبار به مشتریان عرضه می شود.
تامین کننده قیسی زرد آلو با شناسایی بازار های عمده و عمده فروشان به خرید این خوراکی به شکل کلی اقدام می کنند. پس از خرید بنا به تقاضای هر شهر و میزان نیاز، کار پخش و توزیع به کمک سیستم های توزیع کننده انجام شده و در بازار و فروشگاه های مختلف توزیع می شود.
هر دو نوع قیسی که به روش طبیعی تهیه شده باشد و نوع دیگر آن که به کمک موادی همچون گوگرد خشک می شود در این مراکز وجود دارد. معمولا قیسی هایی که به روش صنعتی تولید می شوند شکل و ظاهر بهتری در مقایسه با مدل های طبیعی آن دارند. در روش طبیعی زرد آلو ها پس از جدا شدن هسته از آن به کمک نور خورشید خشک شده و سپس جمع آوری می شوند. 
آنچه در هنگام خرید قیسی برای مشتریان مهم است کیفیت و تازگی این محصول است که از ظاهر و طعم آن پیداست و فروشندگان توجه خاصی باید در این مورد داشته باشند.

عرضه قیسی زرد آلو با مناسب ترین قیمت

عرضه قیسی زرد آلو با مناسب ترین قیمتقیمت قیسی زرد آلو ممکن است در هر سال یا روز های مختلف آن متفاوت باشد. مثلا در فصل برداشت زردآلو ممکن است در صورت خرید مستقیم از تولید کنندگان قیسی زردآلو با مناسب ترین قیمت قابل تهیه باشد.
در صورت خرید مستقیم و البته در مقدار زیاد نیز برخی فروشندگان قیمت را تا حد ممکن کاهش داده و به اصطلاح با خریدار به توافق می رسند.
در صورت خرید و عرضه مستقیم از تولید به مصرف به دلیل کاهش هزینه های تولید و همچنین حذف واسطه ها قیمت خرید به شکل بسیار مناسب و ارزان تری خواهد بود.
در این مورد به دلیل نبود هزینه های حمل و نقل نیز قیمت فروش نهایی کاهش خواهد یافت و ارزان تر تمام خواهد شد.

تولید قیسی زرد آلو با بهترین کیفیت

تولید قیسی زرد آلو با بهترین کیفیتقیسی زرد آلو با کیفیت های مختلفی تولید می شود. هر چه زرد آلویی که برای فرآوری و تهیه قیسی به کار می رود از کیفیت بهتری برخوردار باشد قیسی تهیه شده از آن نیز بهتر خواهد بود. مثلا انواع زرد آلو از نظر اندازه با یکدیگر متفاوت می باشند. زردآلو های بزرگ به قیسی های بزرگ تری از نظر اندازه تبدیل می شوند که مسلما ظاهر بهتری خواهند داشت. 
این دسته بندی از نظر تولید به طعم زرد آلو نیز مربوط می شود. برخی زرد آلو ها شیرین تر هستند و قیسی آنها نیز از همان شیرینی به نسبت بیشتری برخوردار خواهد بود. قیسی زرد آلو در کارخانجات صنعتی تهیه کننده مواد غذایی و خشکبار با استفاده از مواد مخصوص و ماشین آلات مختلف به صورت بسته بندی شده و شیک یا به شکل فله تولید و روانه بازار می شود. 
برخی نمونه های این محصولات به کشور های دیگر نیز صادر می شوند که قیمت جهانی قیسی نرخی است که برای مبادله و معامله به کار گرفته می شود.

نمایندگی بهترین قیسی زرد آلو ایرانی و وارداتی در ایران

نمایندگی بهترین قیسی زرد آلو ایرانی و وارداتی در ایرانایران از جهت تولید زردآلو و قیسی آن در جهان رتبه دوم را دارد. بهترین محصولات مرتبط با این صنعت در اشکال مختلف طبق سفارش های دریافتی آماده و به نقاط مختلف دنیا صادر می شود.
خرید این محصولات از نمایندگی های فروش آن راهی برای خرید مستقیم و ارزان قیمت می باشد. این دفاتر در هر شهر در نقاط مختلفی از آن آماده ارائه خدمات فروش هم به صورت کلی و هم به شکل جزئی می باشند. بنابراین خریداران و متقاضیان قیسی می توانند بهترین نمونه های آن را سفارش داده و خریداری نمایند.
این اجناس از طریق سایت های اینترنتی نیز قابل خریداری می باشند. در این سایت ها از مزایا قیسی و مضرات قیسی زرد آلو در صورت مصرف زیاد نیز مطالبی جهت راهنمائی کاربران آورده شده است.

صادرات قیسی به کشورهای همسایه

صادرات قیسی به کشورهای همسایهقیسی صادراتی ایران هر ساله با آمار های مختلفی به کشور های همسایه از جمله کشور عراق صادر می شود. علاوه بر عراق، امارات متحده عربی، بحرین، قطر، عمان، ترکمنستان و کویت از دیگر کشور هایی هستند که وارد کنند قیسی ایرانی هستند. روسیه نیز به عنوان همسایه شمالی ایران وارد کننده قیسی است که هر ساله بخشی از این آمار را به خود اختصاص می دهد. 
صادرات این محصول به کشور های نام برده شده با مزیت های زیادی همراه است که عبارتند از:

  • ورود ارز به کشور و توسعه و رشد اقتصاد ملی، کمک به ایجاد اشتغال در کشور، ارتقای کیفیت تولیدات ایرانی، رقابت با بازار های بین المللی و آشنا شدن کشور های مختلف با محصولات و کالا های ایرانی
  • حمایت از تولید کننده و تشویق آنها برای افزایش تولید

مزیت های نام برده شده به مرور زمان موجب تاثیر گذاری بیشتر بر اقتصاد کشور شده و علاوه بر این روابط خارجی ایران را با سایر کشور ها نیز تقویت می نماید.

شرکت واردات قیسی به کشور

شرکت واردات قیسی به کشورشرکت وارداتی قیسی به کشور شرکت های تجاری هستند که در امر خرید و فروش این اقلام خوراکی فعالیت دارند. این واحد های تجاری تحت نام مشخص و با شماره ثبت شده در سازمان مربوطه به اشتغال در این زمینه می پردازند. برای این امر لازم است مراحل مختلفی طی شود که مهمترین این مراحل عبارتند از:

  • ضرورت توجه به زمان های طلایی برای ارسال کالا، لزوم حضور نمایندگانی از کشور های وارد کننده و صادر کننده، به توافق رسیدن در مورد مسائل مختلف مثلا عدم خرابی کالای ارسالی
  • تعیین نوع و مقدار بسته بندی 
  • در نظر گرفتن رقبا در بازار های بین المللی
  • استفاده از بازاریابان حرفه ای برای شناسایی بازار های بزرگ هدف در کشور های خریدار محصول

این شرکت ها نقش مهمی را در این زمینه ایفا نموده و به توسعه روابط تجاری و اقتصادی در بین دو کشور کمک زیادی می کنند.

بازرگانی قیسی مرغوب ایرانی

بازرگانی قیسی مرغوب ایرانیقیسی یکی از محصولات مهم ایرانی است که بخشی از آن در تجارت بین الملل و بازار های خارجی مورد معامله و خرید و فروش قرار می گیرد.
شرکت های بازرگانی با استفاده از اصول مربوطه و قوانین خاص خود به تجارت در این حوزه می پردازند. از آن جا که ایران رتبه دوم تولید قیسی را در جهان به خود اختصاص داده است از این رو فعالیت مربوط به صادرات آن توسط شرکت های بازرگانی مربوطه انجام می گیرد.
روسیه، قزاقستان، و آلمان از مهمترین کشور هایی هستند که هر ساله خریدار قیسی تولید ایران می باشند. 
زردآلو یکی از میوه های بسیار پر خاصیت است که قیسی تهیه شده از آن دارای خواص بسیار بیشتری از زرد آلو می باشد. به همین دلیل مورد توجه بسیاری از افراد برای مصارف روزانه و به عنوان میان وعده قرار گرفته است.

فروشگاه معتبر قیسی زرد آلو

فروشگاه معتبر قیسی زرد آلوبسته بندی قیسی زرد آلو در اشکال مختلف صادراتی در فروشگاه های معتبر عرضه کننده قیسی زردآلو قابل مشاهده می باشد. نوع صادراتی قیسی دارای بسته بندی های بسیار شکیل و زیبا هستند که بر روی آنها تاریخ های مختلفی همچون تاریخ تولید و انقضا نیز درج شده است.
در فروشگاه هایی که این خشکبار به فروش می رسد هر دو نوع قیسی در بسته بندی های مختلف و یا به صورت باز به فروش می رسد.
اقلام صادراتی قیسی باید سالم بوده و با کیفیت بسیار بالا آماده شوند. زیرا در صورت عدم دارا بودن چنین شرایطی در سال های دیگر مورد سفارش و خرید از سوی کشور های متقاضی قرار نمی گیرد.
برخی از این مراکز فروش همچنین فروش اینترنتی را نیز در برنامه کاری خود دارند و از طریق فروش اینترنتی نیز این اجناس را به سراسر کشور ارسال می دارند.

روش تهیه قیسی زرد آلو

روش تهیه قیسی زرد آلوطرز تهیه قیسی زرد آلو همان طور که در قسمت های قبلی نیز به آن اشاره شد به دو شکل است. نوعی از آن که قیسی آفتابی نامیده می شود بدون استفاده از هر گونه مواد شیمیایی تهیه شده و به روش کاملا طبیعی با استفاده از نور خورشید کاملا خشک شده و آماده مصرف می شود. 
روش دیگر آن که صنعتی است در کارخانجات فرآوری انواع میوه و خشکبار به کار گرفته می شود. این کارخانجات ممکن است در سطحی بسیار وسیع با میزان تولیدات زیاد فعالیت داشته باشند یا در سطح کارگاهی و محدود به این حرفه بپردازند.
در کارخانجات زرد آلوی جمع آوری شده از باغ ها ابتدا شسته شده و سپس انواع سالم و با کیفیت آن از انواع آسیب دیده و له شده جدا می شود. در مرحله بعد به کمک برخی مواد مانند گوگرد عملیات خشک شدن آنها انجام می گیرد. ماشین آلات و دستگاه های مختلفی در این فرایند به کمک انسان آمده که در تولید قیسی نقش مهمی دارند. 
ماشین های شستشو، سیستم کامپیوتری کنترلی، دستگاه های تنظیم کننده دما و حرارت و همچنین ترکیبات شیمیایی از جمله برخی از این تجهیزات می باشند که در روش صنعتی به کار گرفته می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما